2013年10月15日 星期二

我爆緊喇!

養左喉糖蝦大約有兩三個月,由初初接觸到找出適合佢地既管理手法,至今可以叫做有D成績,從最初第一胎只有三四隻既活存率,到而家維持到較高既七八成,孵出的大部份蝦B都能夠再脫殼成功,呢次可以說是苦盡甘來了.

今日又影左D蝦B相分享俾各位Bolg友睇下,留意下佢地真係細細隻都已經幾厚白下架喇,唔怪之得越賣越貴啦,我會好狠心咁挑落去,遲D如果有淘汰蝦既話,我都會平讓出黎,等有興趣同欣賞喉糖既Blog友都可以感受到佢地既特別之處。










4 則留言:

Unknown 提到...

第日有淘汰蝦留一份比我呀^^

Dereck Lam 提到...

好,到時一定通知你,Hehe...

Unknown 提到...

加油大力,等緊你既子代呀!!!

Dereck Lam 提到...

Happy.你唔好笑我啦,見係你10蚊隻,不過無魚缸送,ok? Haha.....