2014年2月8日 星期六

欖仁樹枯葉

時常都聽人講話蝦缸唔夠酸,可以用欖仁樹枯葉放入缸內提升酸度,碰啱一個星期前響馬鞍山公園近洗手間一棵欖仁樹下執左一塊,回家後浸左水一晚,第二日度PH就由7.5跌到落5.77,效果真係好正面,但係爲左想試清楚,所以就再想換水浸一段長時間,又碰啱我要陪太太番回外家過年,經過6日之後,今天回家再度一下,仍然係5點幾,這樣代表欖仁葉真係可以制酸,我亦都見過人地買現成既放入缸內,都可以當成蝦既食物,但係我唔知D公園種既植物會唔會有農藥,最終我都唔夠膽去搏。

PS... 如果大家真係想試下放入缸,建議最好要看清楚葉既形狀,浸佢幾次,換多幾次水先至好放。











3 則留言:

Unknown 提到...

師兄!
剛重温你這文章提及有農藥。。今天我不小心地落了殺虫水去個试水虹(其實只係D殺虫蟎水霧)!D蝦當然全軍XXX。。雖然只有四只試水米蝦!

請問除換水外,D沈木。。克土。。。要特别處理嗎?!
先謝!

Dereck Lam 提到...

我未試過這種情況,如果份量唔多,應該唔使處理,可以換幾次水,再搵隻死士試下。

zegwei 提到...

want to buy ketapang / catappa / 榄仁叶 indian leaf , please PM/SMS/whatapps +60175522128 。poslaju malaysia