2014年7月28日 星期一

溫度高低與出公母比例

剛玩蝦既時候就聽過溫度高低會影響缸內公母既比例,溫度高出母既機會就會高,溫度低生出公B就會多D,講真我就唔係幾信……

以我所知有隻好特別既鳥類,好似叫山矢,母鳥會生蛋響D沙同埋枯葉裡面,堆起一個山仔, 母鳥會響周邊探測溫度,遇到有不理想溫度時就會挖走泥沙或者鋪厚D沙,目的係要控制孵出公母既比例,但係蝦就不是鳥類,同埋又無鳥類咁大個腦袋,咁蝦又點識得去做D咁特別既行為去控制呢?

其實就算係真既話,最多我就係有以下呢個解讀,就係當生存環境不理想,例如高溫(夏天死蝦期),經驗話我知,死亡率就特別高,尤其是母蝦就特別容易死添,每當一種生物響一個環境裡面活存數量越來越低既話,大自然定律就會制造多些會生產既性別(雌性)出來,所以當溫度高既時候出產母蝦既比例可能就會多D,如果基於這個原因既話,咁我會接受多D。

另外, 當環境理想既時候,天氣較凍或冷水機調凍D,按理應該公母比例一樣,就算出公蝦既機會真係會高D,但係如果較凍D又真係會死少D蝦既話,咁你又會點揀呢??? 就等我去做個實驗証實一下啦。






沒有留言: