2013年11月29日 星期五

交流分享最重要

記得兩年前第一隻水晶蝦就係響呢段啱啱轉凍既時候買,當時仲有養極火,黃金,橙蝦,大和等等,最終都係選擇只養紅白水晶蝦,因爲顏色同花紋都好靚同埋隻隻都唔同樣,真係好吸引。

既然佢地咁靚,咁當然亦都有佢地既特別高要求啦,所以每日我一得閒就會爬文,遇到唔識或者個缸有問題既時候都會上網嚮討論區度問D師兄前輩,雖然有時會有好人既師兄回覆解答,但係亦都有會石沉大海,當自己對住個唔知有咩問題既蝦缸,無人幫到自己既時候,D蝦又係咁死,果時心情真係好down架!問更深入D既問題, 有D師兄就更加答都唔答, 例如我果時好奇問D大大點解要加塊板響缸面呀?點解你D蝦D腳咁紅架?你餵咩野糧呢?(原來答案係要睇蝦既品種, 餵咩都幫助唔大), 點解你蝦缸要加CO2架?等等, 等等......可能係我真係問得深入左,又可能D大大覺得我問得好無聊就唔答我,所以我而家先會寫呢個blog,希望可以幫到初學養水晶既師妹師弟,哈哈。。。發揮“人人爲蝦~蝦惠人人“既精神,如果一早有睇開我個blog既朋友就知道,以前我寫的大部份都係寫蝦缸既用品同埋設置(哈哈.....因為果時D蝦真係唔見得人), 目的都係想分享我既經驗, 俾更多人知道養水晶蝦既樂趣.

其實我就覺得多人識養,多人一齊交流下心得先至會開心,一個人自己冚埋門,就算你養到D蝦識飛,也都是自己一個人欣賞,倒不如互相交流,互相學習,互相鼓勵咁仲黎得開心D啦!大家認爲係咪?

我的第一隻20蚊靚蝦, 係咪好似貴價既"花式虎"呢^ ^


嗚......... 第一次心痛的一刻  T_T

沒有留言: