2013年11月4日 星期一

Update子代情況

依家大約生左一百隻蝦B出黎,一半已經1cm左右,都有好多好野,佢地大部份都遺傳到喉糖既特徵,開始有厚白既表現,而呢個就係我玩喉糖既原因,每脫一次殼都會厚D白D,到成蝦之後就會有厚白無縫既表現,首要都係配合水質環境既,所以每晚賞蝦同埋伸隻手去左搞右搞都成為我既生活習慣,睇住D蝦慢慢變靚,成日都會有新驚喜,真係百看不厭,咁當然亦都會有淘汰級既B啦。

呢一代我想挑狠D,遲D蝦B大左之後,我會睇情況讓D出黎同大家分享一下,實行恭諸同好,暫定大概係一隻丸禁級送兩隻0.8至1.5cmV仔/虎牙或者圈仔幼蝦咁上下,但求各位Blog友都可以同我一樣感受到玩喉糖既樂趣,有興趣既朋友可以click右手邊個facebook圖案加我成為朋友,然後send個 PM俾我,大家溝通定先,大約遲多一個月左右,到時大定左有1.6cm左右成左蝦就通知大家,Send 相確認後約交收。

PS.我仲發現到有五六隻BD甲係象牙黃色,應該係超級厚甲既特徵先兆,係就保祐你地快高長大喇^^









5 則留言:

Arion HO 提到...

多謝分享,久仰喉糖蝦大名,可否留一份給我啊,師兄? 謝謝。

Dereck Lam 提到...

當然無問題啦^^

Unknown 提到...

大力兄我舉手留蝦^o^

Dereck Lam 提到...
作者已經移除這則留言。
Dereck Lam 提到...

Kit兄,晨早預左俾你啦^^你fb加我俾相你揀啦。