2014年3月10日 星期一

重溫底抽板設置

最近響U仔見到有人問關於底抽,記得我個大缸都係用緊,檢查之前的post, 原來無寫過出黎,好在有影過相,所以而家就同大家重溫一下先:~~~

其實setting好簡單,我買左兩套60cm既K牌底抽版,作用一般既應該同其他無分別,不過出泡個位有個網, D泡會谷到一個份量先至會標一炸出黎, 同埋就大件D,扺食D,或者養菌多D, 一套三件俾60cm缸用,我90缸,所以就用左5件,砌好之後就放入洗衣袋,再響板上面舖滿3 L 既PH monoball,跟住就封袋放入缸底,然後舖上3L. Y粗泥,貪佢泥夠酸夠硬夠疏水,點知用左之後先至聽C兄講話會有問題,不過SO FAR而家我用左咁耐都係有唔錯既效果,PH keep住5.3 .希望一路落去都無事啦,最面層就係我既不二之選,ADA幼泥。泡量方面,我較到好細好細,幾秒鐘才氣舉吐出一啖仔咁上下,流速大約係10L/hr以下,目的係想話睇下做唔做到厭氧菌培殖既環境出黎,究竟得唔得? 直至而家呢個仍然係一個謎。。。不過NO3就長期係 0 .


沒有留言: