2014年3月28日 星期五

有失定有得

近日少左上討論區,變左多左時間影蝦相,同埋上Facebook揾下外地關於水晶蝦既群組,感受下外國人對水晶蝦既熱情,同我地香港有無咩唔同,以我睇到既原來佢地對水晶蝦既追求無我地咁高,大部份養下D米蝦簡簡單單就ok,當然亦有D係神級繁殖家,哈哈……不過勢估唔到有時我出相都有老外PM我,問我D蝦賣幾錢,可唔可以寄外國,真係問到我都有D不知所措,雖然有人賞識當然好開心,但係要D蝦去坐飛機,唔識寄就緊啦,寄到去又唔知幾耐,如果瓜左都唔知點算…… 所以唯有答: Sorry..... I just selling at local. Air parcel is not available.





沒有留言: