2014年3月22日 星期六

U仔判官!

不爽, 不爽, 真係唔爽!

本人有上網幫助新手解決問題呢舖引, 雖然說不上做專家, 但係自問也幫助過唔少新手, 以前一開始玩蝦時係上水草迷情爬文, 出post 同問問題, 跟住係水族田園, 最近學人上U仔, 最初做左個會員名係DereckLam, 及後因為想溝通方便一D, 所以最後又開多個會員帳號用番中文譯名 "大力林", 已用了一個月有多了, 手機每次登入都會自動用 "大力林" 登入, 直至3月17號那天, 手機不知為何要重新登入, 自動彈出用了DereckLam登入, 我不以為然照樣瀏覽同留言,跟住就好快收到主 [紅 x 藍007] 的PM, 問我是否開了兩個account, 這是觸犯了U仔規定條文, 叫我要响一小時之內刪除其中一個, 我即時回覆承認在無任何機心之下開了兩個account, 是無心之失, 會盡快按他意思去做, 於是就搵下U仔網頁睇下禁邊度可以刪除DereckLam的帳戶, 但搵左好耐都搵唔到.

第二日早上(3月18號) 我再問他如何刪除, 可不可以教下步驟, 或者佢幫我DELETE都得, 然後佢就回覆話正常情況發現有人用兩個帳戶會btp, (封鎖ip, 禁止留言), 佢話會幫我向大版主 " 求情 "幫我取消DereckLam個帳戶, 我不知道佢係打錯字定係故意, 需唔需要用 "求情" 呢兩個字眼呀! 我又唔係有心用兩個account, 又唔係用過個account去欺騙人, 而從中得益, 都係幫下人啫, 咁都要"求情", 呢點佢係清楚明白的, 所以我就回覆佢話我好介意佢用呢兩個字眼, 就算佢封鎖我個IP都無所謂, 但點知轉個頭我部手機就上唔到U仔, 係直情連U仔主頁都上唔到果隻,  而家用其他電腦上U仔睇番, 就連以前既留言都被刪除左, 但係仲有我個名響度,好似覺得自己真係犯左嚴重罪案, 已經俾人拉左去坐監咁樣.

我18號晚再響主頁留言叫佢地幫我取消一個, 回覆話無呢個功能, 叫我再响意見收集度留言, 即係無答, 咁咪再留言投訴囉, 叫佢地查下我呢個CASE, 佢需唔需要向我採取咁終極既手法,今天等左幾日都無回覆,咁即係無人情講,閉門造車,唯有自己出呢個post,當做還我自己一個公道,希望各位蝦友blog友唔會誤會以為我做過咩勾當,當左我係壞人就好喇,日後我都唔會再申請做呢個網站既會員,兩句講哂……豺狼當道,好人當賊扮. 以下係一些截圖,希望大家可以知道我點解會响U仔蒸發左, 同埋多D認識下呢位人兄,有圖有真相,  去圖。

第一個pm俾佢表明立場,願意配合,但請他不要說要"求情" 得咁嚴重, 究竟我所犯是何等嚴重呀?但回覆仍然用上同樣字眼.
 

我便再重新回覆一次,我好介意佢再咁樣講.....跟住手機就上唔到U仔……雖然我話禁止我IP我都無損失,但係原因呢?開左兩個account就等於做左錯事? 佢唔想幫我 "求情" ? 定係嬲左我屹佢用詞不當呢?哈哈.......可能3樣都中呀, 咁我就真係抵死了.

跟住用其他電腦上,查到原來真係根本都無呢個功能,哈哈……咁佢又叫我一小時內刪除帳號戶?真係俾佢吹Q脹左。


 鎖左IP,無得air,因為佢係版主我唔係囉,無計

19號當晚就收到回覆, 叫我响意見收集度問, 但係我ip已封, account都無埋, 咁如果我再開個account, 咁我咪又再犯一次嚴重罪行? 同埋會唔會覺得好無謂同埋煩呢?

其他版主出檢查線既內容幾nice, 幾有親切感.......... 咁佢呢?

嘩!!!! 神人呀!!!! 神性不可侵犯呀,  不過其實我都唔知d分有咩用, 更加唔會用, 加我分就叫益左我呀? 慳番把啦, 我而家真係好想留言呀, 扣又如何, 又如何........ 呵呵........

其實我都係想上下網, 分享下啫, 如果咁多限制, 咁複雜, 你揀人, 人地都會揀你啫, 我就以後都唔會再上呢個站喇, 直情做cd-rom都嚴費事果隻呀!!!!!!!!!

4 則留言:

Unknown 提到...

同意!U仔个綱係咁!我都試過!你唔識D版主就係咁上下!
註:唔好封我IP。。。

Dereck Lam 提到...

哈哈……點解要識佢地啫,呢幾日發覺真係無乜損失

Unknown 提到...

大力,我撐你!!!

Dereck Lam 提到...

撐我去邊先?haha....